tablet

Ruime ervaring in digitale (marketing) transformatie

Onze klanten bevinden zich of staan op het punt een grote transformatie door te maken binnen de digitale (marketing) operatie.  Wij kunnen onze opdrachtgevers uitsluitend helpen als wij kunnen putten uit een schat aan ervaring op executive en C-level. Wij selecteren onze teamleden op minimaal 10 jaar ervaring in een digitaal specialisme. Op strategie niveau bieden wij minimaal 15 jaar ervaring.  U bent dus altijd verzekerd van de juiste kennis en ervaring aan tafel.

Admanager maakt naast het vaste team gebruik van een flexibele schil van digital professionals met ruime ervaring aan zowel klant als bureauzijde. Afhankelijk van het vraagstuk haken wij de juiste professionals aan tegen een scherp tarief.

Onderstaand vind u een overzicht van de bij ons aangesloten experts.

Steven Pieneman – Managing Director  Linkedin icon

Digitaal strateeg met ruim 20 jaar digitale ervaring aan zowel bureau als klantzijde. O.a. werkzaam geweest als digitaal eindverantwoordelijk bij Maxus (WPP), ZIGT en Redstar (Heineken).

  • Digitale strategie
  • Data-driven communicatie
  • Concept/creatie

Babs van Gisbergen – Business Development Manager Linkedin icon

Zeer ervaren business developer met een scherp oog voor uw digitale propositie. Uitgebreide ervaring in customer experience, smart partnerships en efficiënte commerciële structuur aan publisher en start-up zijde.

  • Business Development
  • Mentor/projectmanager
  • Digital sales strategie
stevenbabs
harmstefan

Harm Schweigman – specialist in B2B sales, marketing en tech Linkedin icon

Doorgewinterde digital sales en marketing strateeg. Kent als geen andere het klappen van de zweep in B2B publishing vraagstukken en het toepassen van de juiste technologische oplossingen t.b.v. advertising sales.

  • Publisher services
  • Advertentie propositie
  • SSP expert

Stefan de Groot – SEA, SEO, Affiliate Linkedin icon

Sinds 2007 actief in online media. Uitgebreide ervaring aan bureauzijde (GroupM, Omnicom) zowel in de operatie als het managen van een digital team. Uitgebreide ervaring in travel en automotive.

  • SEO
  • SEA
  • Affiliate – lead generatie

Kjell Jetten – programmatic specialist  Linkedin icon

Zeer ervaren programmatic specialist met uitgebreide ervaring in programmatic platformen (zowel DSP als SSP), dealmaking en data driven advertising. Implementatie specialist voor programmatic platformen als Adform, DV360 en Xandr.

  • Programmatic advertising & dealmaking
  • Tagmanagement
  • Programmatic training

Luuk Schopenhouer – social media specialist Linkedin icon

Senior social advertising specialist met een passie voor storytelling en het positioneren van merken op de verschillende social kanalen. Specialistische kennis van paid advertising, organic content, data reporting en social strategie.

  • Strategie
  • Social advertising
  • Timeline management
kjell_luuk
George Goudsblom & Stephen Farelly

George Goudsblom – senior media buyer  Linkedin icon

Zeer ervaren senior media buyer voor zowel off- als online dealmaking.  Ruim 20 jaar bureau ervaring en werkzaam geweest voor o.a. P&G, HEINEKEN, Samsung, Fiat, Nintendo, De Rijksoverheid, GSK, Stichting ALS, KAO, YAKULT, LOI, ABNAMRO, Reckitt Benckiser, IGLO.

  • Offline strategie (RTV/(D)OOH)
  • On/offline mediabuying

Stephen Farrelly – senior online marketeer Linkedin icon

Allround online marketing professional met over 13 jaar ervaring. Hij heeft een enorme passie voor analytics, data en conversie optimalisatie en weet dit als geen ander toe te passen bij uiteenlopende projecten en verschillende disciplines. Hij weet silo’s te doorbreken en is de ideale sparringpartner om organisaties een stapje verder te helpen waarbij data leading is.

  • Analytics | Dashboarding
  • GDPR/AVG
  • Conversie optimalisatie /A/B testing

Start typing and press Enter to search