In-housing Onderzoek 2020: verandering in bestedingen in de komende 12 maanden

 In Admanager nieuws

Opmerkelijk is dat bijna 80% van de ondervraagden in de komende 12 maanden geen toename van het media- of marketingbudget verwacht. Daarbij verwacht ruim 30% van de ondervraagden dat het marketingbudget zal dalen en bijna 40% verwacht dit ten aanzien van het mediabudget.

 

Admanager voerde in mei en juni 2020 een onderzoek uit naar in-housing en ondervroeg daarbij ruim 70 Nederlandse marketeers aan adverteerderszijde.

We onderzochten meerdere facetten van in-housing, zoals:
• de relatie met externe bureaus;
• obstakels in het inhousing proces;
• verantwoordelijkheid binnen de organisatie;
• korte termijn plannen qua digitale marketingactiviteiten.

Het onderzoek biedt inzicht in wat adverteerders als voordelen èn barrieres beschouwen bij zowel de beslissing als de procesgang van het in-house brengen van de digitale marketing operatie.

Vraag nu het In-housing Onderzoek 2020 aan!

Recent Posts

Start typing and press Enter to search